.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز نظرسنجی درباره کانديداتوری ناطق نوری در انتخابات؟
آغاز نظرسنجی درباره کانديداتوری ناطق نوری در انتخابات؟

شمال نیوز: آخرين خبرها حاکي از آن است که برخي تلاش ها براي متقاعد کردن علي اکبر ناطق جهت کانديداتوري در انتخابات در جريان است.

در جديدترين تحول انتخاباتي پيرامون علي اکبر ناطق نوري ، سايت سفير که از رسانه هاي نزديک به ناطق نوري محسوب مي شود اقدام به انجام نظر سنجي درباره کانديداتوري رييس مجلس پنجم کرده است.

این سایت نوشته است: «نام حجت الاسلام و المسلمين علي اکبر ناطق نوري در ماه‌هاي اخير به عنوان يکي از کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري يازدهم مطرح شده است.

 گرچه ناطق نوري، عدم کانديداتوري خود را در انتخابات رد نکرده، البته تاکيد کرده که براي حضور در انتخابات به عنوان کانديدا هنوز احساس تکليف نکرده است، از همين رو با توجه به شرايط سياسي، اقتصادي و اجتماعي کشور پايگاه خبري سفير درباره تمايل يا عدم تمايل مردم با گرايش‌هاي سياسي مختلف نسبت به کانديداتوري ناطق نوري در انتخابات پيش رو را برگزار مي‌کند.

کاربران و علاقمندان به شرکت در اين نظرسنجي مي‌توانند به صفحه اصلي پايگاه خبري سفير مراجعه نمايند و در اين نظرسنجي شرکت کنند.»

تکذيب شرط ناطق نوري براي کانديداتوري
چندي پيش نيز در پي درج برخي تحليل‌ها و اخبار در برخي رسانه‌ها مبني بر اعلام شرط رفع حصر از موسوي و کروبي از سوي ناطق نوري براي حضور در انتخابات رياست جمهوري، مسئول دفتر وي، شرط اعلام شده را به شدت تکذيب کرد.

دفتر حجت الاسلام و المسلمين علي اکبر ناطق نوري گفته بود:« جناب آقاي ناطق نوري در اين رابطه هيچ صحبتي انجام نداده و جمله نقل شده از اساس نادرست مي‌باشد.»

در مورد حضور يا عدم حضور ناطق نوري به عنوان کانديدا در انتخابات رياست جمهوري پيش رو اظهار داشت:« از ماه‌ها پيش مراجعات مکرري براي دعوت از آقاي ناطق نوري براي کانديداتوري به ايشان صورت گرفته است اما آقاي ناطق نوري همچنان معتقد است که براي حضور در انتخابات به عنوان کانديدا احساس تکليف نمي‌کند.»

پيشنهاد عسکر اولادي

گفتني است هفته نامه مثلث نيز در اين شماره خود نوشته بود که حبيب الله عسگراولادي در جلسه اخير حزب موتلفه گفته است:«بنا دارم در جلسه اي اعلام کنم نظر ما سنتي ها اين است که آقاي ناطق نوري بازگردد و چنانچه نظرها روي ايشان مثبت بود، براي انتخابات آينده روي ايشان سرمايه گذاري کنيم.خود آقاي ناطق هم گفته است که اگر نشانه هاي مثبتي ببينم مي آيم.» اين خبر البته هنوز از سوي وي به صورت رسمي تاييد نشده است.

هفته گذشته نيز در جلسه جبهه پيروان با بيان اينکه در شرايط کنوني نبايد خط ضدهاشمي يا خط ضدناطق‌نوري باز کنيم، گفته بود: اين‌چنين مسائلي را دشمن مي‌خواهد.

شايد کانديدا شود

حسن غفوري​فرد نيز پيش از اين گفته بود : «احتمال نامزدي ايشان هم نزديک به صفر است. ايشان هم مثل من معتقدند که نوبت حضورشان در عرصه سياست تمام شده و از اين پس بايد به عنوان مشاور در اين عرصه باشند. مگر آنکه شرايطي خاص به وجود بيايد. مثلا اينکه ايشان بفهمند که مقام معظم رهبري دلشان مي خواهد که او کانديدا شود. البته مقام معظم رهبري قطعا و يقينا دخالتي در امر انتخابات نخواهند داشت.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 دي 1391
دوستت داريم با تمام وجود يا علي بگو دوستان لبيك ميگويند
کاکا 11 دي 1391
فقط همین یکی رو کم داشتیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.